Služby fyzioterapie Kinesis Brno

• komplexní terapie u poúrazových stavů a období rekonvalescence (individuální přístup)
  • komplexní terapie poruch pohybového aparátu(dlouhodobé bolesti zad, svalová nerovnováha, vadné držení těla)
  • terapie v gynekologii a porodnictví (bolesti v pánvi, bolesti kostrče, inkontinence, bolestivá menstruace, pooperační stavy, rady v šestinedělí atd.)
  • kompenzační cvičení (široká nabídka kompenzace pro děti, sport, pracovně vytíženou populaci)
  • fyzioterapie pro sportovce, prevence, kompenzace
  • zdravý životní styl (prevence, správné výživové návyky, pohybová terapie)
  • regenerace a rekondice (široká nabídka procedur k znovuobnovení psychické a fyzické kondice)
  • zdravotní cvičení (široká nabídka pro vertebropaty, ženy po porodu, cvičení na problémy svalů pánevního dna, pro těhotné atd.)
  • možnost individuálních lekcí zdravotního cvičení
  • Breussova masáž

Časté problémy našich klientů, kde pomáhá fyzioterapie:

Bolesti kostrče, známé také jako coccygodynie, jsou stavem, při kterém pociťujete větší bolest v oblasti kostrče. Kostrč je malá kost nacházející se na konci páteře, těsně pod křížovou kostí. Existuje několik možných příčin bolesti kostrče. Mohou to být traumatická zranění, jako jsou pády na zadní část těla nebo poranění při porodu. Další příčiny bolesti kostrče mohou zahrnovat nadměrný tlak na kostrči v důsledku sedavého životního stylu, opakovaného namáhání např. při jízdě na kole nebo v důsledku nadměrného tření při určitých aktivitách. Bolesti kostrče mohou být také spojeny i s problémy, jako je zánět kostrče, vyhřezlá meziobratlová ploténka, kostní cysta nebo infekce. V některých případech mohou být bolesti kostrče nejasného původu a nelze je přesně diagnostikovat. Pak je třeba příčiny bolesti kostrče, resp. co na bolest kostrče zapůsobí a pacientovi uleví, hledat postupnými metodami. Nejprve se vždy řeší, aby byl vyloučen zánět kostrče.